Sluiten

Categorieën

Filters

    Retourneren & ruilen

    Hoe kan ik ruilen of retourneren?

     Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Voor de praktische afhandeling kun je via deze link je retour aanmelden; dan helpen we je verder.

    Wie betaalt de verzendkosten voor het retourneren?

    Wij hechten veel waarde aan tevreden klanten en horen graag waarom u het product retour wilt sturen, zodat wij onze dienstverlening nog beter kunnen maken. Daarom zijn de eerste twee retournaties voor onze rekening. Daarna zijn de retourkosten voor jezelf. Wel krijg je eventuele verzendkosten die je bij je bestelling hebt betaald van ons terug, nadat wij de producten in goede staat hebben ontvangen.

    Wanneer krijg ik het geld van een geretourneerd product terug?

    Maakt u gebruik van het retourrecht, dan storten wij het gehele orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten binnen 14 dagen na de retourmelding aan u terug.

    Wat als ik een ander product heb ontvangen dan besteld?

    Oeps, dat is onze fout. Natuurlijk hoef je in dat geval ook geen retourkosten te betalen.

    Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

    Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet terug kunt sturen:

    • Software waarvan de verzegeling is verbroken.
    • Vouchers, cadeaubonnen en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn.

    Voor juist uitgevoerde diensten van monteurs geven we geen geld terug. Hieronder vallen:

    • installatie- en inbouwkosten van onze artikelen;
    • ingewisselde vouchers voor inbouw en/of installatie;

    Kan ik mijn retour annuleren?

    Dat is niet nodig. Je retour wordt automatisch geannuleerd wanneer je de artikelen niet binnen 14 dagen na aanmelding terugstuurt.

    Neem contact op

    * Verplichte velden
    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking