Onze klantenservice is t/m donderdag 21 oktober op vakantie. Alle bestellingen worden vrijdag 22 oktober verzonden.
Ook u gunnen we een plezier! Bestel daarom t/m vrijdag 22 oktober met 5% korting.
Gebruik de code: LEUKEHERFST 😃
Sluiten

Categorieën

Filters

    Garantie & klachten

    Bieden jullie garantie?

    Jazeker. Op vrijwel alle producten is een minimale garantieperiode van 2 jaar van toepassing. Sommige producten hebben een langere garantie periode. Dit staat dan bij desbetreffende producten vermeldt. Als u een beroep op garantie wilt doen, neem dan contact met ons op. Dit kan via je SlimmeDingen account of per email.

    Wie betaalt de retourkosten in geval van een defect product?

    Wanneer je via je SlimmeDingen account het product hebt aangemeld, ontvang je van ons bericht met retourinstructies en een retourlabel. Na ontvangst van de geretourneerde producten zullen wij het product beoordelen. Als het product defect en nog leverbaar is dan ontvangt u van ons een vervangend product. 

    Let op: 

    • als blijkt dat het product niet defect is, dan zullen de retourkosten in rekening gebracht worden. Neem daarom altijd eerst contact met ons op zodat we u nog eventuele tips kunnen geven om het product te resetten of te installeren. 
    • beroep op garantie is uitgesloten voor smart-home controllers die niet worden ondersteund. Bij elk product geven wij aan welke controllers door ons ondersteund worden.

    Ik heb een klacht!

    Wij hopen dat je tevreden bent met onze producten, maar natuurlijk kan er iets zijn wat niet naar je tevredenheid is. Laat het ons vooral weten door contact met ons op te nemen, zodat we met je mee kunnen denken over een oplossing en wij hiervan kunnen leren.  Leidt dit toch niet tot een oplossing en is je klacht nog niet elders in behandeling? Dan staat het je ook vrij om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

     

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking